آچارهایی برای تعمیرات شیرآلات و لوله کشی خانه
نوشته شده توسط : مدیر

 شرح راه حل : 

در شرایطی‌که می‌خواهید شغل های لوله کشی خانه , اعم از تعمیر و ردوبدل شیرهای آب , اضافه کردن لوله , تغییر‌و تحول مکان شیر آب و کارهایی از این قسم را خودتان به راحتی انجام دهید نیاز به تعدادی ابزار و اشکال آچار در‌این حوزه دارید . برای شناخت بیشتر سفارش می‌کنیم ادامه این مقاله را مطالعه فرمائید .

آچار فرانسه : آچارهای فرانسه در بعدها و مقدار های متعدد در بازار موجود هست . برای مصرف خانگی آچار فرانسه ۳۰ میلمیتری کافی است و از عهده ی مفتوح کردن اکثری از مهره ها بر خواهد آمد . نصب شیرآلات و لوله کشی


آچار لوله گیر دو جور ( آچار رمز کلاغی ) : همان گونه که از اسم این آچار بر میاید , برای نگه داشتن لوله به هنگام شغل های متعدد ( مثل پیچاندن زانویی به راز لوله ) به فعالیت گرفته می شود . این دسته نسبت به نوع تک گونه ی آن به جهت آنکه یک فک تماما گشوده می شود و توان تحرک متعددی داراست , از راحتی به کارگیری بیشتری شامل است .

آچار شلاقی ( لوله گیر یک گونه ) : این آچار نوعی دیگر از لوله گیرهاست و دارنده دو فک هست که فک بالایی به وسیله چرخاندن مهره ای قدری بالا و تحت می شود . این آچار با به کارگیری از آج های درشتی که در فک های خویش دارااست لوله را میگیرد .

آچارهای شماره دار : این آچار ها دو راز دارا‌هستند و از سه گونه کلی درست شده گردیده اند . ( به ترتیب صورت از راست به چپ عبارتند از : ۱ ) یک رمز تخت و یک رمز رینگی , ۲ ) دو رمز تخت و ۳ ) دوسر رینگی .

این آچار که در شماره های گوناگون وجود دارد معمولا به طور سِت فروخته می شود . سفارش می شود در صورت رغبت بسته به دارایی ای که دارید , حتما یک ست ۸ الی ۲۱ عددی از این آچارها را در باکس ابزار فردی خویش داشته باشید . این ابزارها زیاد در تعمیرات خانه و تعمیرات خودرو کاربرد دارا هستند . خوب تر آچارهای یک راز تخت و یک راز رینگی بخرید چون راز رینگی در بخش اعظمی از موردها خوبتر کار می نمایند و راز مهره ها خورده نمیشود البته قابلیت به کارگیری از آن در تمامی ی مورد ها نیست . به خصوص در مواردی که برای لوله کشی و شیرآلات قصد به کارگیری دارید صرفا میتوانید از راز تخت آن استعمال فرمایید .

انبردستی قفلی : این آچار کاربردهای متعددی داراست . علی الخصوص در صورتیکه میخواهید اطمینان داشته باشید که انبر , مهره یا این که هر جسم دیگری که قصد تصاحب کردن آن را دارید را رها نمی‌کند , یکی‌از شایسته ترین ابزارها , انبر قفلی است . این آچار هم همچون آچار فرانسه با سیستم خاصی که دارااست , قابلیت و امکان تهیه و تنظیم دهانه را دارا می‌باشد و می‌تواند در مدت ای که برای آن پباده سازی شده‌است , مهره ها و لوله های متعدد را بگیرد .

لوله گشوده کن دستی : این ابزار یک کدام از ابزارهای متداولی است که برای هر خونه ای واجب است . کاربرد آن نیز زیاد بی آلایش است و بخش اعظمی از گرفتگی های نخستین چاه ها و لوله ها را می توان با به کار گیری از آن رفع کرد . این وسیله با به کار گیری از مکش و هم با فشار وارد کردن هوا و آب به باطن چاه و لوله منجر رها شدن گرفتگی آن می شود .

کمان اره : این ابزار معمولی هم مضاعف پرکاربرد است و از آن برای برش بخش اعظمی از مواد می توان به کارگیری کرد . نوع ی این اره ها هم تعدادی گونه دارااست که بسته به بها از معمولی و پلاستیکی تا فلزی در بازار موجود هست . از این ابزار برای برش گونه های لوله ها هم می توان استعمال کرد .

واشر ها و اُرینگ ها ( O - rings ) : همراه داشتن سایزهای متعدد واشرهای همگانی میتواند در اکثری از مورد ها راهگشا باشد , به خصوص در باب چکه ی شیرآلات و هم نشتی شلنگ های فلاش تانک و خودرو لباسشویی زیاد معمولی قادر است به حل شدن نقص‌ یاری کند .

نکات کلیدی در خرید ابزارهای دستی :
نکته نخستین ) توجه داشته باشید که خوبتر است آلیاژ آچار کروم – وانادیوم باشد .

نکته دوم ) توجه فرمائید که بدنه آچار ترک نداشته باشد .

نکته سوم ) راجع‌به ابزارهای عاج دار ( مثل آچار شلاقی یا این که انبردست قفلی ) دندانه های باطن فک ها می بایست منظم و کیفیت عالی باشند . در غیر این صورت قابلیت از میان رفتن آن ها در بازه زمان خیلی کم وجود خواهد داشت .





:: برچسب‌ها: نصب شیرآلات , لوله کشی , لوله کشی و نصب شیرآلات ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: